می دونی 1 روز خوب می تونه این باشه که با دوتا از دوستای قدیمیت 1 پیاده روی طولانی داشته باشی بعد 3تایی تو 1 فست فود ناهار بخوری و بعدش برید تو یه کافه کتاب سه تایی ساعت ها بشینید و گل بگی و گل بشنوید.
می دونی 1 روز خوب می تونه یه روزی باشه که دو باره بتونی روزای خوب5 سال پیشتو زنده کنی و بازم ازش لذت ببری تو فضای مادی تقریبا مثل همون روزا
یه روز خوب می تونه یه روز سرد زمستونی باشه که با نوشیدن یه فنجون شیرقهوه کنار دوتا دوستی که سادگی و صداقتشون یه دنیا ارزش داره باشه
گاهی خوشی های دنیا خلاصه میشه تو یه فضای گرمو دنج و دوست داشتنی با دوتا دوست ابدی و خوندن یه داستان بی سرو ته که فقط خوندش تو همون فضا و کنار اون آدمای خاص مزه میده...
یه روز خوب امروز بود یعنی دقیقا بیست و پنجم /ده / 1392
موضوعات مرتبط: تارا نوشت
ما را در سایت دوباره نوجوونی دنبال میکنید
برچسب: شیرقهوه, نویسنده: بازدید: 162