
xa0 و قتی یه دوره از زندگیت مثل دیگران نگذشته باشد همیشه در حسرت حال و هوای اون دوران باقی می مانی، وقتی مثل نوجوانها شادی و شیطنت نکرده باشی همیشه با دیدن اونا یه لبخند کوچیک گوشه لبات جا خوش میکنه. دیدن سرخوشی و حال خوبشون حالتو خوب میکنه. تو دورانی که برای تو نوجوونی مثل بقیه معنی نمیشد، حالا بعد از گذشت یه ده از اون دوران دم خور شدن با اونا برات مثل دست یافتن به یه غنیمته. حالا اینجا هر هفته پنجشنبه ها کنارشون و تو جمعشون می تونی یه دل سیر نوجوونی کنی تارا ، یه دل سیر......
ادامه مطلب